vilken random dag asså...

hej !
idag har jag varit i skolan som vanligt :(
efter skolan var jag me ronja och när vi skulle gå till ringen så säger ronja
- vi går och letar efter morgan (ett av mina ex som e skit söt) :)
och jag ba
-men vänta där e han ju....
ronja och vi bara garva ...
sen efter att vi gick förbi honom så fnissa vi som fan :P
haha skit kul man kan ha me dig ronja :) älskar dig :)<333333
sen gick vi till ronjas gamla skola men jag var inte där så länge var tvungen att åka hem..
menmen ska på grönan i helgen me ronja :D<33333
ska bli fett kul :D<3333
just nu sitter jag och chattar me morgan som jag och ronja såg idag :P
vi ska typ göra nått näst nästa vecka ..veckan när jag slutar skolan alltså vecka 23 :)<3
ska bli kul har inte umgåtts me honom på länge :)
aja nu har jag inget att skriva mer :)
skriver kanske mer i kväll :)
puss & kram //E<3
haha en gammal bild på mig :P
p.s. om typ en vecka ska jag och sara  till göteborg och kolla på green day och gå på liseberg :)<333
ska bli kul...längtar :)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0