Emelie gästbloggar :) <33

hej hej alla :P

hehe.. snart slutar entligen skolan :D
ska vara me o sjunga på avslutningen <3 men det e tre avslutningar :S först 4-5:or, sen 6-8:or o sist 7-9..
fett jobbigt jö o man måste vara me på alla tre :S menmen
imorron har jag matte prov.  o nästa vecka har jag glosförhör på onsdag, no prov på tors/fre. o so prov på tors/fre. kommer inte ihåg vilken dagg vi har so prov :P men det e tur att vi inte  ska ha no provet på samma dag iaf XD

på lördag ska jag o mina små syskon till farmor o farfar o sova där :P men det e tur att min bästis. Linda. kunde göra så att hon e hemma hos sin mamma över helgen :) :* <33 hennes mamma bor granne med dom :P sist jag träffade Linda far typp förra sommaren :( skit länge sen.. saknar dig som fan gmn :*<3333
hon fyllde 12 igår :) så hon ska få en liten present från mig när vi träffas o STOR kram :) <33

aja.. nu måste jag lägga mig för pappa men det blir typ minst en timme till uppe ;)

XOXO/ Emle :*<33


älskar dig "syster" <333 du e min 4-ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0