sara ,sara....sara :)<333

hej idag har det varit skola som vanligt :)
vi hade vikarier hela dan :Dskönt ibland:D
det hände lite grejer, sara sa:
L**** elvira vill ha en puss?
och jag bah :tyst...:)
men det gjorde hon inte så jag var tvungen att hålla för hennes mun...
hihi x)<33

sen efter skolan var jag me ronja vi satt lite vid datan och var inne på skype och fb :)<333
det var kul...nu sitter jag också vid skype :Dälskar det man ringer gratis :D

men men imorron ska jag hem till min låtsas mamma för att brorsan ska tvätt och pappa och min låtsas mamma e bjudna på middag :)
vi får vad vi vill ha till kvällen t.ex. godid glass chips , film och vad vi ska äta tilll middag :D

Puss & kram //Elvira<333

Kommentarer
Postat av: Coolischen!

hahaha juste <33

2010-05-16 @ 17:59:26
URL: http://coolischen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0