Varit me Annie <33

hej idag har jag som sagt varit me  söta lilla Annie <33
vi mötes på tuben , annie klev på i medis  :)
sen gick vi för att hämta våra biobiljetter!
sen gick vi till donken för att käka egentligen skulle vi äta på burger king , men vi hittade inte burger king :D
så vi fick äta på donken i stället :)
sen gick vi till bion för att köpa godis och läsk :)
jag köpte en stor popcorn som aldrig värkade ta slut och annie köpte lite godis och en stor läsk :)
sen gick vi in i salongen , vi såg "Valentines day" det var jätte bra faktiskt :)
och i den filmen e Taylor lautner (stavning) med i och varje gång han kom upp på filmduken så skrek all
-aaahh <33
konsitigt:S
menmen efter bion kollade vi lite i stan , vi gick till punkt shop och köpte några armband där som annie ville ha.
sen gick vi till gallerian , vi gick runt lite där och helt plötsligt e vi i kungsträgården och vi ba "vafan e vi?" men vi hittade tillbaka till slut !

:)
här e en bild på annie när vi är på donken :)
sen hade min kamera för lite batterier för att ta bilder så jag har inte så många bilder tyvär :(

söta annie på donken :)<333

Detta åt jag :)

haha en lite salt gurka XD


xoxo //Elvira :D

Kommentarer
Postat av: Annie

De va jätte kul att va med dig ;D <333

2010-02-14 @ 20:15:11
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0