Kort skoldag<33

Hej idag var jag i skolan som vanligt !
Vi hade bara tre lektioner och imorron har vi halv idrotts dag och vi 
Slutar 14:30 en timme tidigare än vanligt!(Jippi).
Och sen efter det på´kvällen alltså har vi klass fest!
Och på halva idrotts dan ska jag ha motionspass med Magda och några killar från klassen!
 Vet inte vad vi ska göra då menmen!
Idag slutade vi 11:40<33
Och då skulle Nemo hem till mig !
Vi hade skit kul fast hon gick efter typ en halv timme !
Hoppas att hon hittade♥
Sen när hon gick så satte jag mig vid teven och slappade (somnade nästan).
Det ska bli kul imorron och nu ska jag gå in på facebook!
Har tråkigt!

Här är en låt som jag tycker om:






Vad tycker ni?
(KOMMENTERA)

//Elvira ♥

Kommentarer
Postat av: Nemo

HAHA det var jätteläskigt D: .

Jag typ frågade en miljon människor XD.

2009-11-17 @ 20:23:17
URL: http://michaelandi.blogg.se/
Postat av: emelie å.<3din bästis

så jävla bra!!!!<3 :D

2009-11-18 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0