Stakars lilla ronja<33

Hej idag skulle jag vart me Ronja!
Men det blev inget,för att Ronja trampade på en spik och nu är hennes fot svullen<333
Hon ska till doktorn och kolla upp det!
Hopps hon blir bättre tills på måndag!
Venne vad jag ska göra nu men måste förstås städa mitt rum!
Det e inte så kul men jag kan väl göra något annat efter jg har städat mittt rum!
Måste handla julklappar också!
Det e typ ingen som är vaken!
Alla sover förutom annie!
Sitter och chattar me henne just nu!
Vf e alla sjusovare(stavning).
Jag koll på tv just nu men det finns inget roligt!
Jippi Erik vann idol igår<33

Vad ska ni göra idag då?

Xoxo//Elvira<33

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha jag va vaken =) <3

2009-12-12 @ 13:29:17
URL: http://sevencutegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0