Shoppat me hanna idag<33

hej idag har jag shoppat me hanna<3
jag köpte body lotion , brunkräm och två st ansiktsmasker!
bilder kommer lite längre ner på det här inlägget!
idag vaknade jag kl 12 och jag skulle möta hanna vid ett men hon vaknade också då så vi möttes vi kl.14.00 istället!
först gick vi och åt på donken ,det var jättemånga där!
men vi kom fram ganska snabbt ändå!
och sen gick vi till gina för att hanna skulle köpa en tröja där,
sen gick vi till åhlens för att köpa lite saker !
sen gick vi hem !
jag gick samma väg hem som hanna för att jag skulle hämta lite grejer hemma hos min pappa !
och hanna och jag bor jätte nära varandra när jag e hemma hos min pappa ,men inte nära till min mamma<3
menmen sen gick jag hem och då kom mamma hem !
sen åt vi mat och sen satte jag mig i soffan !

och nu ska jag spela bingo för att mamma har köpt bingo lotter .

Här kommer bilderna:

Alla färgerna på lip gloss från HM.(jag vet att det e onödigt)
Brun kräm "SECOND SKIN FOUDATION".

Maskaran som jag köpte igår.....den e fett bra!

Body lotion...

....Och ansiktsmasker<3
Puss & Kram//ELVIRA<33

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

mascaran är superbra! :D

mysig blogg du har :D

2009-12-30 @ 21:55:12
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: Emelie M.<33

du sa ju att du inte skulle använda smink på lovet!

2009-12-31 @ 16:07:30
Postat av: Emelie M.<33

kom igen elli skriv mer!!

2010-01-02 @ 11:17:32
Postat av: edith

haha jag började med att köpa sånt lippgloss nu har alla de xD

2010-01-03 @ 14:23:24
URL: http://blackmolly.blogg.se/
Postat av: -rorrooo

sv: tack sötnos! ;)<3

2010-01-03 @ 19:31:30
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0