Dålig uppdatering....

hej jag försöker verkligen att uppdatera min blogg så ofta jag kan!
idag har jag varit på bio och shoppat lite (kommer bilder sen )
jag såg "ALVIN OCH GÄNGET"
Den var faktiskt jätte bra, ni borde verkligen se den!
sen gick jag och min bästis emelie och shoppade lite !
jag köpte tre läppglans och en ny maskara<33
egentligen behövde jag ingen maskara men jag kände bara för att köpa det!
sen åt vi på donken....mums<3
sen åkte vi hem och satte oss vid datan ,sen var min bästis tvungen att åka hem så då blev jag ensam hemma
det kändes lite tråkigt men jag tittade på tv och då känns det ju alltid bättre!

jag längtar verkligen tills skolan börjar men ändå inte för jag vill ju träffa alla klasskompisar men jag vill inte ha lektioner men så e det att gå i skolan:(
menmen imorron ska jag va me hanna ,har inte varit me henne på jätte länge !
jag har verkligen saknat henne<33

vi ska typ till centrum eller nåt för hon behöver köpa en tröja på gina!

Man måste ju bjuda på sig själv! : P
aja här kommer en liten video:


Haha den här e as rolig:D asså jag verkligen skrattar åt den här c(:


Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Emelie M.<33

varför skriver du inte bara mitt namn istället?

2009-12-31 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0