Bio sugen.....

Hej jag vill verkligen gå på bio för det var så länge sedan.
Men som tur e är att jg ska gå på bio med min bästis Emelie och vi ska se
"Alvin och gänget",det var ett tag sen jag såg ettan den är faktiskt bra !
Ni kanske tycker jg är töntig men det skiter jag fullstandigt i!!
Men det ska bli roligt!
Och imorron måste jag lämna mitt match ställ till en i laget!
Idag hr jag haft jätte tråkigt ,jag har verkligen inte gjort ett dug!
Jag hade verklgen jätte tråkigt!
Ska ta massa bilder imorron så då får ni vara bereda på att det kommer en "BILDBOMB"!(hihi)

Imorron ska jag till min mamma så då kommer ajg skriva ganska mkt för vi har en bättre dator där!
Jag måste verkligen förbättra min uppdatering den e ju as dålig!
Min design kommer nog inte förs än 2010 .typ i början av januari...

Det här e nog sista inlägget för idag

Menmen hoppas ni får en bra vecka

Puss & kram skum banan//Elvira<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0