hemma hos annie (angelika)<33

hej nu e jag hemma hos annie .vi flummar och har det skoj:)

idag har jag varit på mitt gamla dagis me nora :)
mitt dagis ligger i farsta och vi skulle läsa en saga för ett antal barn där det var kul
alla barnen satt knäp tysta och lyssnade :O
sen gick jag och nora hem ,för att jag var tvungen att hämta min väska hemma hos mig :)
sen åkte vi till skolan :)
vi skulle ha fika me oss och det visste inte jag och nora ,så vi var tvungna att gå till willys
först hade vi prov och sen kollade vi på film .vi såg shrek 3.
.
sen var jag me annie och sara i stan lite i typ två timmar eller mer :)
sen köpte annie och jag en påse godis för 51kr mkt va :)
sen gick vi till filmskedjan för att hyra film och det var 15års gräns och en jätte konstig kille som jobbade där som typ kom på massa regler så vi hyrde inte film:(


söta annie för några helger sen på alla <3 dag <3


söta sara på tuben <33


haha jag XD


Puss och kram //Elvis och annie

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

haha:D kuliga bilderXD<333

2010-02-27 @ 14:47:00
URL: http://flummizzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0