Hej har inte skrivit ett inlägg på en vecka !

Hej förlåt att jag inte skrivit på en vecka har varit hemma hos min pappa !
Idag var det den första skoldagen efter lovet !
Har saknat alla i min klass , det var jätte kul att se alla!
Har inte gjort så mkt !
Har fått nytt schema !
Och har typ sett jätte många som jag känner på hem vägen!
Men annars har jag inte gjort så mkt!
Har haft kul i helgen!
Har varit på party!
Hos en kompis vi såg bpå "THE RING", DEN JAPANSKA VERSTIONEN!
(Det finns en amrekansk veristion också)
Det är en skräckfilm men jag tyckte den inte va så läskig det var bara lite obehagliga scener i slutet!
Fast typ alla som jag va me sa att dom skulle drömma marddrömmar!
Har jätte tråkigt!

Xoxo Elvira<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0