Bowlat

Hej idag vaknade jag typ halv tolv och gick och tittade på tv!
Sen satte jag mig vid datan och satt där i några timmar!
Sen gick jag till farsta centrum med mamma!
Och sen skulle vi till högdalen bowling!
Mötte brorsan på bussen!!
När vi var framme så letade vi efter bowling klot!
Och sen körde vi!
Jag var skit dålig i början och sen i slutet fick jag två stikar!
Mamma vann förstås ochy jag förlorade!
Sen tog vi bussen hem och det blev lite bråk mellan busschuffören och en som satt på bussen!
Venne vad dem bråkade om?????
Men sen åkte vi vidare och sen var vi hemma!
Jag satte mig vid tv:en igen och tittade på körslaget!
Sen har jag inte gjort så mkt!


Xoxo Elvira<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0