Detta har hänt i veckan :

hej!
förlåt för den dåliga uppdateringen ....det skulle komma ett inlägg i måndags men in brorsa hållde på med mig så raderades inlägget som jag hade skrivit :(

menmen sånt händer ...detta har hänt denna vecka:

Måndag:
hände det inte så mkt bara att vi inte hade vanlig mentors tid ...vi gick till aulan och kollade på några gymnasie elever som dansade, dom var ganska bra :)
det var bara min klass ,9e och 9f.
och så hade jag dans med emelie min bästis och innan när jag väntade på min bästis innan vi skulle ta bussen så hittade jag 4st tröjor som jag vill ha men har inga pengar :(
På två tröjor stod det "p.s. i love you" och en stod det nånting kommer ihåg en det var nått roligt och på den sista stod det "I am so blogging this" det passar väl mig :)vill ah den :) 
Tisdag:
då hade vi Is-pass , No som vanligt men istället för Eng,sv,matte och so hade vi SO-uppsats och sen lunch och sen kollade vi på film ,och sen tog vi bort den sista lektion som var so tog vi hade haft innan lunch, vi slutade 14.45.

Onsdag (idag):
vi började kl.09.30.jag gick till linn på morron .. jag missade nästan tåget men jag hann ändå det var bara för att min väska krånglade...:(
sen när jag var i skolan hade vi matte , svenska och på svenska va vi i datasalen ,vi slutade tio minuter tidigare så vi fick en timmes lunch ...skönt..
sen hade vi språk..sen musik och då va jag lite fnittrig...och sen idrott :)

och nu sitter jag och tittar på tv och har det skönt :)
imorron har vi halv studie dag ...ganska skönt va :)
vi slutar halv 12:)
jag ska vara me cherie och sara :)
vi skulle egentligen kolla på en film , men vi sk göra nåt annat..

Nästa vecka har jag ämnesvecka i svenska ,vi ska skriva sagor och nästa fredag ska vi gå till våra gamla dagisar och läsa upp sagan för dagis  barnen :)
det ska bli kul men det e lite läskig så nora ska följa med mig :)

 
här e tröjan :)visst e den snygg :)


Puss & Kram skumbanan :) //Elvira :)


Kommentarer
Postat av: Emelie<3

haha :D fett käff (?) tröja:P

2010-02-23 @ 15:21:54
URL: http://flummizzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0