hejhej!!

hej!
tyvär har jag inte haft tid att blogga ..
har varit me emle hela helgen från tordag till igår :P
vi har suttit vid datan ,kollat på tv och shoppat lite :)
skojsigt :P
idag ska jag på kollo möte med mamma ...vill inte men måste typ följa me ,har inget annat att göra så...
imorron e det skola igen ..
det är bara 3 ½ veckor kvar :D skönt :)
i sommar ska jag på konsert (stavning), åka på kollo, åka till småland ,kanske åka till skåne,
kanske åka till haparanda..men vet inte..
och såklart vara me kompisar och fylla år :D<33
vad ska ni göra i sommar då?
ajuste jag har färgat håret nu :D
aja nu ska jag göra mig i ordning :)
Puss & kram //Elvira<3

Kommentarer
Postat av: Coolischen!

jag ska gå på konsert med dig ;D

färgat håret?? när?<3

2010-05-16 @ 17:58:26
URL: http://coolischen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0