längtar ....

hej !
orkade tyvärr inte blogg igår :(
menmen igår promenerade och paddlade jag me klassen jag fick paddla me nora i min klass det var kul :)
idag i skolan har vi gjort lite saker orkar inte skriva så mkt om det :)
idag har jag gått runt och letat efter en keps jätte länge men tillslut köpte jag en snygg (lägger i en bild senare)
juste köpte gummistölar och en väska i helgen :)
och min låtsas "pappa" kom hem från afghanistan igår och då gav han mig ett linne som e jätte fint ,en klänning som e lite för stor men ska sy in den och ett halsband :)
den här veckan har jag tema-vecka ,kul:)
Längtar till fredag/lördag ..för då åker jag till göteborg me den här sötnosen :)<333
vi ska se GREEN DAY & gå på liseberg :)kul!:)
längtar :)<333333
Puss & kram //E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0