hejhej !

hej!
i helgen har jag haft fullt upp..
har varit i göteborg och gått på liseberg och gått på konsert :D<3
såg green day :D<333
konserten var jätte bra :D<33
aja idag har det varit skola och jag började kl.09.00 och slutade 11.15 typ :D
dagen har varit ganska kort för mig :)
egentligen skulle jag sluta senare för att vi skulle kolla på en teater..
men två som skulle vara me i teatern va sjuka så det blev inget..:(
sen efter skolan gick jag runt i ringen ensam men träffade annie,edith och sandra :)!!kul :)
då hängde jag lite me dom ,men sen åkte jag till farsta för att möta emle :)<333
sen hängde jag me emle :)<33
och nu sitter jag och chattar och kollar lite på facebook :)
så här ser min vecka ut :
Tisdag:börjar kl:10.00 ska städa mitt skåp och lite i skolan
sen efter lunch e det nån överraskning ...venne vad det är...
Onsdag:börjar kl:09.30 skolavslutning,efter det ska jag till tandläkaren :(
efter det på kvällen ska jag ut och äta middag för att fira brorsan för att han slutar nian..
Torsdag:åker på kollo :)<33
kommer inte kunna blogga....
kommer hem den 23:e juni :D<3
puss& kram//Elvira<3

Kommentarer
Postat av: Annie

Ni såg Johnossi :D <333

Jag kmr dö eftersom jag inte får blogga på två veckor! Ah, du får rädda mig på kollot. Tur att man får ta med läppglans iaf =) <3

Puss!

2010-06-07 @ 22:42:15
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0