varit me Della idag!

hej idag har jg varit i stan me della som fyllde år igår<3
vi kollade lite runt och jag hittade en jätte fin tröja på "HM".
vi träffade Angelika och hennes kompis...roligt!
för jag ville verkligen träffa angelika .... så det var ju roligt!
sen blv jag jäte hungrig så jag köpte en korv....mums!
och sen gick vi typ till tunnelbanan!
och åkte hem!
sen när jag kom hem fick jag ett par jeans leggings av min låtsas mamma :)
dom var för stora så vi ska byta dom imorron mot en mindre storlek!
och nu sitter jag och tittar på 2½ men !
haha...det e skit bra<3 älskar typ det programet!

aja puss & kram//Elvira<3

Kommentarer
Postat av: Annie

De va kul & träffa er <3

2010-01-05 @ 23:07:51
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0