Sorry...har varit skit seg!

Hej sorry om jag inte har skrivit eller uppdaterat min blogg!
Men det e bara för att jag har varit jätte trött och verkligen inte orkat!
Just nu försöker jag lägga upp en video !
Den kanske kommer lite senare under kvällen!
Hoppas det!
Idag har jag varit me Cherie ,vi var inne på datan och åt lunch och gick till centrum och kollade efterb kläder till mig och så bytte jag ut min skjorta som jag fick i julklapp av min mamma ,det var förliten och den fanns inte i en större storlek så jag ska köpa nått annat för det !
Imorron ska jag vara me kompisar som vanligt!
Också ska jag till min pappa !
Och snart börjar skolan igen ,längtar dit men ändå inte:(

Menmen nu ska jag nog börja städa rummet!

Puss & Kram //Elvira<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0