..........:o

Hej :) förlåt att jag inte har bloggat på länge har verkligen inte orkat.
Har varit trött hela tiden och haft massa läxor.
Och nu måste jag stända rummet .
Jag skulle egentligen provat på streetdance idag men jag kom aldrig i väg för att mamma tränade lite för sent och hon skulle följa me och då blev det lite för stressigt.

Imorron e det skola igen :(
Jag har idrott ,no,b-språk ,klassråd, mentors tid och is-pass.
Föresten har jag sov morron också....skönt va?
 Senare ikväll ska jag kolla på film .
Jag ska se "Race to witch moutin".
Nån som har sett den ?

Det kanske kommer ett inlägg till lite senare íkväll eller så skriver jag ett på morronen istället eller både och ......<3

Puss & Kram //Elvira<3

Kommentarer
Postat av: Annie

Puss på dig med :* <3

2010-01-17 @ 19:36:02
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0