Läxor, läxor och åter läxor.........

Hej nu sitter jag och gör en massa läxor som en tok.
Idag fick jag eb läxa i franska och jag måste jobba lite me NO för jag ,Ronja och Nemo ska skriva en uppsats om en sak på No .
Vi ska skriva om en rymdresa och vi ska börja på skolans terass.
Vi har inte skrivit så mkt så jag försöker att skriva hemma och jag måste också göra svenskan som vi fick i fredags och franskan som jag fick idag vi har glosor och läsa en text och jag får ju ingen lung och ro heller för att min brorsa håller på och stör.

Idag har jag inte gjort nåt speciellt, förutom att jag har varit i skolan.
Min första lektion var idrott och jag kunde knappt springa för att jag fick ont i mitt knä men jag var me ändå.
Sen hade vi no och då skulle vi till datasalen och jag , ronja och nemo skrev lite om det vi ska skriva om.
Sen var det lunch och det var en jätte äcklig biff som det kom ut nån äcklig sörja ur och ronja filmade det på sin mobil.....
Och sen var det en massa lektioner .....
Och nu sitter jag och e lite trött och måste göra mina läxor.


Puss & kram //Elvira<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0