..........:)

Hej idag har jag varit me Emelie !
Vi spelade wii och gick till min mamma för att jag skulle hämta lite saker.
Sen gick vi hem till min pappa igen.
Sen var emelie tvungen att åka hem.
Och jag var tvungen att lämna mitt handbollsmatch ställ till en kompis, så jag följde me emelie till bussen och sen gick jag hem igen ,egentligen skulle vi till centum men det stängde jätte tidigt för att det var "röddag" idag då Stängde cetrum kl:16.00.
Så det var ingen ide att gå dit.
Så vi får gå dit imorron istället, och då ska jag vara me Hanna också.


(HAHA EN BILD PÅ MIG,SOM RONJA TOG PÅ MIG)


Aja puss & kram//Elvira<3


Uppdatering: Det här e mitt 100 inlägg(jippi).

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

mia hade fel! centrum stängde faktist inte då, dom stängde typ 17:00 elr nät!

2010-01-06 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0