shoobree :D

hej idag var det som sakt kompeftermiddag :D
jag var me det edith<33love you<33
vi var först och handlade lunch, det blev tomatsoppa med pasta och macka och bubbel vatten att dricka .
sen satte vi på musik och dansade lite (hihi).
efter det  satte vi oss och kollade på tv :D först såg vi på en film som hette "My fake fiance" ,den var faktiskt rolig , sen kollade vi på "fresch prins of bel-air"(nemos favorit program "typ").
och sen spelade vi spel på datan !:D
hihi....jag var hos edith från kvart i 12 till tjugo över 6....väldigt lång tid , typ halva dan :D
men det var ju kul :D

imorron ska vi på museum typ halva dan och sen har vi bar två lektioner efter lunch :D
fett soft da va!
och på nästa torsdag har vi halv studie dag !
Nån som vill göra nått me mig då?

menmen vet inte vad jag ska skriva så :D


här kommer en bild  på Edith och en länk till Ediths blogg:

klicka på den här texten så kommer ni till hennes blogg! :D
hihi en bild när edith var hemma hos mig <33


Kommentarer
Postat av: Edith

Fuul :P Men bästa med dej <3 älsk <3

2010-02-11 @ 16:18:58
URL: http://blackmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0