Jobbig dag.....

hej idag har det vart en liten jobbig dag ...Första lektionen vr matte det gick bra bara att alla ville a hjälp från mig eller nått annat....men det kan va kul ändå för om alla frågar en så vet man att man är smart:)
sen hade vi svenska och då skulle vi skriva en uppsats om två böcker vi läst ...det gick bra förutom tt det tog nästn hel lektionen att skriva....sen var det lunch ....lunchen var väl så där för dom har peppar i potatis moset och det e inte gott..:(sen hade vi B-språk och då ahde vi vikarie och hon kunde inte franska ....och sen var det äntligen musik :) det var jätte länge sen vi hade musik och min grupp har äntligen valt låt :)jippie<3
och sen vr det idrott .....det var kul :)men sen hände en dum grej ....jag glömde låset och min skåpnyckeln i omklädningsrummet :(ska kolla efter den imorron me sara...

men det var allt jag hade och skriva ..

xoxo//Elvis<3

Kommentarer
Postat av: Edith

vi kan göra nåt nån dag :D <3

2010-02-05 @ 20:34:07
URL: http://blackmolly.blogg.se/
Postat av: Annie

sv; Kan tyvärr inte imorrn :( men vi kan göra nåt nån annan dag ;D <3

2010-02-05 @ 22:05:56
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0