Grattis sara gmn<333

Hej idag har jag inte gjort så mkt...
Vi har haft so-prov och ingn matte för att vår matte lärare hade gåt hem..så vi fick ha rast eller plugga till so-provet ...jag och sara gick till skrapan <33

Ajuste sara fyller fjortis idag <33
Grattis gmn <33 älskar dig<33
Vi hade fett kul idag du och jag och linn.. den bästa dan ever<33det sa du ju<33
Och jag glömde din present hemma idag så du får den imorron<33

Grattis<3 Ingen kan ta dig i från mig<333älskar dig och linn me såklart<33


Kolla vilken gullunge<33


Haha jag och Sara på idrotten<333visst e v gulliga?<33

Ps. bilderna är från saras blogg.Gå in på den här .


Xoxo//Elvis<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0