glömde HISS OCH DISS IGÅR....kommer snart skriva det :)

hej!

den här helgen har varit skit kul glömde att skriva hiss och diss..
men skriver det snart:)

i helgen har jag varit me anni i fredags vi drack varm choklad me grädde..mums :)

igår och idag har jag varit me min bästis hon sov över ..egentligen skulle jag sova över hos henne men jag fick inte men hon fick sova hemma hos mig ..vi köpte godis ,chips ,choklad och läsk ..mums <33
sen åkte jag till sara för att min bästis skulle vara me en kompis och jag är fortfarande hemma hos sara egentligen skulle jag varit hemma kl.6 men jag ska äta hemma hos sara(jippie).

imorron e det skola igen :(
jag har ämnesvecka i svenska ..
vi ska ha det hela veckan ..


menmen bloggar mer sen..


puss puss //Elvira<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0