Annie :)<33

Tja tja :)
förlåt att jag inte skrev igår men på torsdagar hemma hos pappa har jag datorförbud..:(
men men igår hade vi halv studie dag och då var jag me cherie och sara och resten av tjejerna i deras klass :)
vi spelade in en ny vertion av "Askungen"...det var fett roligt jag spelade elaka styvmodern...hihi jag kan verkligen inte vara seriös XD

menmen det gick ändå :)

idag har jag varit i skolan ...hittade inte min skåpnyckel ....så jag har lånat pappaer av annie (angelika i min klass).
efter skolan var jag me annie :)Love you<333
vi åkte först hem till mig och på tunnelbanan mötte vi Cherie ,Sara och Saga :)
Saga klev av i sandborg och vi fortsatte till Farsta strand :)
sen när jag och annie var hemma hos mig ...kollade i på tv och drack varmt oboj med grädde i ....mums :)<3
sen ringe min bästis emmi <3vi pratade i en timme sen kom pappa och min brorsa hem och då gick annie och jag in i mitt rum och körde wii :)

nu ska jag titta på tv :)
 


En bild på annie förra söndags när vi gick på bio :)<33

xoxo//Elvira<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0