21.55

hej !
igår var jag me min bästis emmi<33love you<3 vi flummade som vanligt.. och kollade på let´s dance <3
och vi gjorde också lite andra saker.
idag har jag varit me emmi såklart för jag sov ju över hos henne, vi tränade på dansen som vi går på :D

kommer bilder från igår och några idag<3

imorron ska jag va me sötnosen Annie<3
vi ska kolla på bio och äta lunch och kanske shoppa iaf hon för jag har typ inga pengar ...jag har bara till lunch som jag fick av mamma!

nu har jag kollat på melodifestivalen <3
jag tyckte Eric sade var bäst eller vad tycker ni?
snart ska jag kolla på film :D ska se "Sador/ida".
venne om den är bra men vi får se :D
har nån sett den?

menmen nu ska jag ladda över bilderna från kameran till bloggen!

Puss och Kram skumbanan//Elvira<33


hihi en bild från i onsdags hemma hos Edith<33 love ya<33(bild från ediths blogg)


Kommentarer
Postat av: Annie

Jaa vi ska se på bio imorrn ;D <333

2010-02-13 @ 21:58:56
URL: http://tyypangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0