Varit på bio :D<3

hej sorry att jag har varit dålig på att uppdatera ...

men idag har jag varit me emle (emelie)<33
vi var på bio :D<33
vi såg "Remember me" som robert pattison är med i ,asså han som är me i twilight (stavning..)<3
han är mkt snyggare i "Remember me" än twilight :D<33
och filmen var jätte bra faktikt men sorlig i sluten ..

efter bio åkte jag och emle till farsta och kollade efter converse :D<33
vi kollade först på stadium och sen intersport och till sist hittade vi ett par som passade ..

efter det skulle jag åka till farmor för att hon fyllde år :)
hon blir 82 år gammal.
det var kul :D

imorron ska jag kanske vara me emle igen :D<33
venne vad vi ska göra men vi hittar väl på något :)

här kommer lite bilder och en trailer :

gullig?:D<3

gullig hihi :)<3

här kommer trailern:

man måste bara se den :)<33 har nån sett den ??

puss & kram//Elvira<33

Kommentarer
Postat av: - roorry.

SV: måste göra en till mig först ;D

2010-04-08 @ 23:44:42
URL: http://ronjakumlinbarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0