HEJ!FAN FÖR ER SOM MOBBAR ANDRA!

ORKAR INTE HÖRA ATT NÅGON RETAR EN FÖR DEN MAN E ,DE E BARA BARNSLIGT!
Hej nu räker det , nu orkar jag verkligen inte höra något mer det e bara barnligt!
varför retar man någon för hur den klär sig eller e ,man får vara vem man vill!
ingen ska känna sig otrygg!
om det e nån som gör det så säg det till mig!
Idag har jag kollade på mina klsskompisars bloggar!
och på två av dem står det att dem inte orkar att bo i rågsved för att vissa där säger att dem e emos eller punkare!
fett taskiga ni e mot dem låt dem vara!
jag vet inte om det var idag eller igår när det var det en kille som sa till mina kompisar !
han sa:jävla emo, jävla emo!
jag tycker inte om när folk säger så, till folk man inte känner!
det fan för jävligt!
jävla mobbare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idag har jag inte gjort så mkt för utom att ha vart i skolan!
det var jätte tråkiga  lektioner!

nu vet jag inte vad jag ska skriva!

så godnatt mina små älsklingar!
älskar alla mina tjej klasskompisar!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Tummen upp för elvira :)

2009-09-04 @ 23:45:57
URL: http://sandrajonassonss.blogg.se/
Postat av: Elvira<3

tack sandra du e bäst!

2009-09-05 @ 11:39:13
Postat av: D E L L A

söter, vi älskar dig med :)<3

2009-09-06 @ 15:39:21
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0