Julpyntat<3

Hej idag har jag varit i skolan.
Vi hade kompem(halv dag).
Vi slutade 11:30.
Så jag och Annie åkte till farsta för att jag skulle handla julklappar sen gick vi till donken för att käka lite .
Och sen gick vi hem till mig och hade det skit kul.
Imorron ska jag försöka att få en kram av (E)<33
Linn ska hjälpa mig med det<33
Hihi<33
Idag har jag också julpyntat hemma det blev jätte fin lite jul stämning.
Och på onsdag ska jag göra ett pepparkaks hus.
Och i helgen ska vi pynta våran gran.
 
Det var nog allt för idag


Xoxo//Elvira<33

Kommentarer
Postat av: Annie

Vi hade fett kul! :D <3

Fick du kram av E?

2009-12-15 @ 19:38:46
URL: http://sevencutegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0