Imorron blir det kul!

Hej idag har jag inte gjort något speciellt!
Förutom att ha varit i skolan !
På morronen var vi datorsalen och sen efter lunchen var vi i so klassrummet och efter hade vi musik och sen Idrott !
Idrotten var verkligen inte kul för vi hade brottning och jag är inte bra på det!
Efter skolan åkte jag hem och gick lite i farsta centrum och köpte lösnaglar som jag ska ha imorron!

Imorron ska vi först va i klassrummet och kolla på en film(venne vad för film).
Och efter lunch ska vi till en teater som några andra klasser också ska göra!
Vi ska se "Henrik en tönt".
Venne om den är bra, men vi får se!
Sen kommer det hända en massa saker under dan!

Xoxo//Elvira<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0