Gud vad pinsamt!!

Hej idag har jag inte gjort så mkt förutom att jag har haft so halva dan och sen
Har vi varit på tekniska muset(stavning).
Det var kul förutom att det hände en pinsam sak utanför !
Tänker inte berätta vad!
På So:n ska vi ha ett litet "Köpenhamnsmöte".
Jag jobbar med Isak och Mehmed!
Vi har kina ! Här är kinas flagga:

Vi ska försvara vårt land!
Blir lite svårt för att kina är stort och släpper ut mest koldioxid!
Sen ligger usa !
Men det funkar väl ända!
Längtar tills imorron!
Lägger in bilder sen!
Imorron ska vi va i datorsalen igen på morgon typ!
Och sen kommer vi ha musik och idrott med vår lärar student!
Vi ska brotts!
Jag tycker inte det är så kul!
Hoppas det går bra imorron!
Kommer va skit fnittrig!
Men det ska nog gå bra!
Alla tjejerna hälper mig och så!
Fast de är typ dem som får mig att flumma!
Saknar er tjejer<33

Xoxo//Elvira<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0