En till jul idag<33

Hej idag har jag firat jul med min pappa och min låtsas mamma och henes familj och min farmor.
Det  var skit kul för jag fick jätte mkt me julklappar!
Här är det jag fick:

- Ett par jeansleggings som e för små
- Två linnen
- Ett par sockor
- En kofta (cardigan)
- En adidas tröja
- En  tröja som jag redan har i vitt
- Underkläder
- Hårspännen och tofsar(stavning)
- Wild child (film)
- Ett bio kort som min brorsa också fick
- Och det bästa EN RESA TILL TURKIET<3


Och en massa saker till som jg fick av mamma igår.
Som jag la in bilder på igår.


 En bild på lilla mig<33


Det var nog allt för idag//Elvira<33

Kommentarer
Postat av: Emelie M.<33

när ska du åka till turkiet, vilka ska du åka med?

2009-12-28 @ 15:18:50
Postat av: Elvira<3

sv:i slutet av april,jag ska åka me pappa och min brorsa!

2009-12-28 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0