Hej!Äntligen hemma från skolan!

HEJ!Idag har jag varit i skolan !det var inte så kul men man måste ju gå till skolan!Vi hade idrott!
Det var inte så kul för vi hade kondition!det är så tråkigt!
Och snart måste jag packa , för sen måste jag till min pappa 
Och göra läxor!
Jag har tyvärr inga bilder!och när jag väntade på tunnelbanan, så träffade jag en gammal
Kompis från min förra skola och vi pratade på tunnelbanan!
Det var kul!


Vi har jätte mkt me läxor
Så himla jobbigt!
Men man måste göra dem!Jag vet inte om jag orkar för jag e försyld!
Jag har målat mina naglar , svart med vita ränder!
Dem e skit snygga!Jag älskar mina naglar!
Min brosa kan vara as jobbig ibland ,för när jag har tv så tar min brosa kontrollerna 
och stänger av tv:n!bara för att vill titta på tv!

Men nu måste jag gå!

//Elvira<3  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0